جمعه ۲ آذر
/ بخوان از قو ...بخوان/ شعری از عیسی نصراللهی( تیرداد)
از دفتر غم نامه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۴۸۱۲۸
بازدید : ۳۱۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
/ بخوان از قو، بخوان /
بخوان از برف و از مادر " حبیبم "
تو ای قوی قشنگ نازنینم ....
شبی رفتی و در آغوش دریا
دمی در حسرت عشق فریبا
کویر باور و خرچنگ مرداب
عزادارت شدند،بر پیکر آب
اگر که ناله ی شهلا بدانی :
تو یابی درد داغ بی وفایی
تو گفتی بار نو پرده برافتد
از این شهر خدا جمله سرافتد
وطن آرامش روحت نبوده؟
همان مام غم در خون غنوده؟
شبی در شهر غربت، گریه کردی
گلاله را دمی پژمرده کردی
بخوان از نو تو ای مرد خدایی
کجایی تو؟ کجا؟عشق جدایی
بیا آغوش گرمت ،نه به دریا
چو پرواز بلند قوی زیبا ...
برای کودکم خوندی و رفتی
تو از لولو برایش قصه گفتی
بیا ایران من، ایران فرداست
مرام و مهر او دائم،برجاست
هوای آن امام زاده که خوندی:
هوای عاشقیست،رفتی،نموندی
شعر: عیسی نصراللهی95/4/3
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استاد
زیبا بود