شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
مرا ببخش
که تو را از
آواز پرندگان
سپیدی قاصدک ها
چشم های آهوان
طراوت باران
رود صخره ها
آرامش ساحل
صدف دریا
تو را از
نسیم سحری
صبح دل انگیز
غروب خورشید
ناله های شب
ستاره های آسمان
گرفتم و در بین واژه ها جا دادم
مرا ببخش
که تو را با آنهمه زیبایی
در شعری نوشتم که برهیچ دلی ننشیند
تامبادا کسی
دلش تو را بخواهد
چون میدانم که تو را
" از دل "
بیرون کشیدن سخت است
سخت...
🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️
اندر خم کوچه های بی کسی قامت خمید
تا دل را در خم ابروی تو جا گذاشتیم
♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿🌿♣️
نام من اشک است
سرآغازم از چشمان توست
می زییم روی گونه ات
وسرانجام و گورستانم دستان توست
اشک را دل تو معنا میبخشد
🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿
گفته بودی دیگر برایم ننویس ...
باشد چشم ؛؛
اما مرا ببخش
چون خوبیهایت هنوز پیش منند ،
همه مشتاق دیدار تواند
یکی هم ،
خود این شعر
فقط همین ...
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
نیامدن هم
بتو می آید
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
این شعر
مرا در آغوش تو جستجو میکرد
اما نیافت ...!
رفت تابنشیند در_ کوزه
آنجا شلوغ بود
جا نیافت
بیچاره هست این شعر
غریب است این شعر
لطف کن مرا در آغوش بگیر
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
سرخ شد گونهء این شعر
زبس ؛
جلوی دید مردم ایستاد
تا ببیند تورا
🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️
از تمام الفبای جهان
تو تنها
آ م د ن
را به من بدهکاری .
توئی تنها
ن م آ د عشق .
تو که ،
ازبر ما
د آ م ن کشان رفته ای ...
♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣️🌿♣
هیچکس نخواهد فهمید
که چقدرررررر....
تو در این دستنوشته ام
در خیال منو کنارم بودی
اما چه کنم که لحظه های شیرین
کوتاهند
🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
باز آ
باز آ
باز آ
شعر نیست
طپش قلب من است
رحیم نیکوفر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.