جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
تب دارم
تب از عشق
فرياد آغوشم
آلوده به پاک ترين دلتنگيست!
مي جنگم
در آتشي که هجران دارد!
سوزناک ترين عالم احساس
،منطق من است
قاتل انبوه غم ها منم
اما از عشق ،درد دارم!
مرا اعدام کنيد
به جرم انسانيت
من از انسان بودن ترس دارم!
مذهب ريشه ام صبر است
ايمان دارم
اما در اين عصر نااميدي
از صلاح پروردگار ،ترس دارم
همه روز ،سر روزگارم، بر سجده بود
دعا دعا دعا
اي واي بر من
که بي گناه بودم
و از گناه عشق ترس دارم!...
من به تمام خلقتت، آرزوها بخشيدم
که به مقدس ترين آرزو ام چشم نپوشي !
من با آيه آيه ي کلام تو وضو گرفته ام
بگو چرا به قلب من سخت گرفته اي؟!...
___________________________________________
پ.ن
نمي دانم صداي من مبهم است که نمي شنوي!
يا تو ،تمام خوبي هايم را از ياد برده اي!
خدايا مرا هم بگذاري به کنار
عادلانه هايت چه مي شوند؟!
____________________________________________
شرمنده ام که عاقبت ،
به چراها کشيد!
من ايمانم سست نشد!
تويي که هنوز به وعده هايت عمل نکرده اي!!!...
_______________________________________________
سوزناک ترين عالم احساس
,منطق من است
قاتل انبوه غم ها منم
اما از عشق ،درد دارم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آلوده به پاک ترين دلتنگيست!