جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1-تو شاعر امواج نگاهم شده ای
در اوج غم و درد پناهم شده ای
من در شب اندوه،گرفتار سکوت
تو قاصدک مِهر، پگاهم شده ای
************************
2-شعرِ مِهرانگیز من!
در حروف آغوشم
تو را با تمام الفبایت
میخواهم
بی تو لبخندی کوتاهم
******************
3-می بینی بابا
همه چیز برعکس شد
تو به آبیِ آسمان،پَر کشیدی
چشمان من قرمز شد
***************
4-تو به همراه شکوفایی شعبان رفتی
تو در اوج نفس سبز بهاران رفتی
گرچه دل،تنگ تو و خنده ی توست
تو به سوی نگه دلبر جانان رفتی
**********************
5-برج سپیدم قافیه باخته است
از بس، نبودنت بر جان
تاخته است
*****************
6-یادت
بر من
می وزد
هر روز
گلواژه ی آسمانی
**************
7-اینجا
غزلی مرده است
اما
در بهشت شکوفه میدهد
قافیه ی وجودش
******************
8-ردیف شد
گلواژه ی تنت
در قطعه ای خاک
ای قافیه ی پاک
تو را از تنهایی چه باک
وقتی خدا مراقب توست؟
مه ناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.