يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- دلِ تنگم
- دلِ تَنگم نِمیدانی چه رازی سَر به مُهر دارم
- در این ویرانی شبگیر چه صُبحی بی "سَحر" دارم
- به مژگان سایه تَردید به دیده اشک خون دارم
- چونین سُخره مَکن اینک زِ بینایی "حذر" دارم
- زِ ریشه تشنه ی مَستی به شاخه بَرگ دارم
- به زیبایی "مَرگ" سوگند درختی خوش "تبر" دارم
- بِخاطر دارم او را چَند به زیبایی و زیبایی
- به غیر از او نبینم چشم به چشم او "نَظر" دارم
- در این ویرانگی شاید طلوعِ غَم آسان بود
- هنوز هم خاطرت باشد که باغی پر "ثمر" دارم
- دلِ تنگم بهار آید نگار من به در آید
- غمی دیگر نمی آید ز حال تو "خبر" دارم
"miss you"
- I do not end in the destruction Night
- I doubt everything and I am very sad
- Do not mock me.I can not see this much trouble
- I am a dry tree roots and leaves
- By the beauty of death.I am waiting for the ax tree
- I remember him a few beauty and beauty
- I do not see anybody other than him and love him
- The destruction was easy to grief
- I still remember a garden full of fruit
- Do not be upset That heart Love returns
- I knowNo calamity will not come don't know the secret of my heart
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.