شنبه ۳ آذر
محاکمه خدا شعری از علی غلامی
از دفتر غرور پاییز نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۴ شماره ثبت ۴۷۸۶۲
بازدید : ۱۱۶۳ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب علی غلامی
|
محاکمه خدا
با یک قلم زندانی
در آبگیر جوهری خسته
در خشکسالی قریحه ها
سال های کم شعر
با نقاشی آبی رنگ واژه ها
یواشکی یادگاری بنویس
ابر شعر.....
حتی به اندازه یک ویرگول
در ترنم نامه باران!
آزادی و کلام
دو کالبد....
چشمان تو
نوشته با مرکبی سیاه
گم شده قهرمان شعر
در جنگ با الفبا
با پرسش هایی از خدا
در دریای شعر
محاکمه دشواری است
هرگز پاسخ نمی دهد خدا
روح رهایی....
اسیر دردهایی دلفریب
چراغ عقل روزی زوری
مزرعه شرم ،عطش دل
پنهان در تکرار روزها!
واژگان نوشته....
نه از ملکوت،نه از زمین
در این اندوه همیشه ها
هرگز نیستند دلایلی برای مردن
نیست چاره ای جز
با پرستیدن....
سکوت بعضی از روزها
همزبان یک سوال،بی همزبان
درد بی صداست
نیمه خالی من
با خالی نیمه تو
یک سال دیگر گذشت
اما دل من...
فقط بیشتر شکست
باز هم فراموش کن!
پ.ن
کجایی پی نوشت.....
یادت به خیر
خرداد 95 - شهر من کرمانشاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
..... و کاسه عهد را
به دستان شکسته باد سپردند !
که هر روز برایمان زوزه بکشد
این روز ها حتی
نسیم هم ؛
برایمان قد علم می کند.
قدر قداره هایمان را نشناختیم
که به کمر می آویختیم
دلخوشیم به قلم قانون وضع می کند.!بداهه
درود بر همتبار خوبم همیشه مجال اموزش از افکار بلندتان می شود یافت برایتان بهترین را خواهانم