جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: نرو که خیلی خسته ام
**
نرو که خیلی خسته ام
نرو به تو دل بسته ام
نرو زپیش –این دلم
که من به تو دل بسته ام
**
نرو که خوب من تویی
محبوب چشم ه من تویی
نرو که معشوقم تویی
نرو که مطلوبم تویی
**
نروکه من آشفته ام
نرو که به تو دل بسته ام
نرو پریش و خسته ام
نرو که خیلی خسته ام
**
نرو بهار سبز من
نرو تو نور چشم من
نرو خیال چشم ه من
نرو همه تو وصف من
**
نرو که خیلی خسته ام
نرو به تو وابسته ام
نرو به تو دل بسته ام
نرو که پر از گریه ام
**
نرو بهار ه من بمون
چشم و چراغ ه من بمون
نرو نگار من بمون
مهمان چشم من بمون
**
نرو حبیب من بمون
حبیب خوب من بمون
نرو خیال من بمون
تو در خیال من بمون
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش94/9/18- بدیه – ناتمام – تقدیمی- ویرایش اول95/3/25
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
زیبا بوداستاد