جمعه ۲ آذر
تقدیر و رهایی شعری از یاسر رییسوند(پاییز)
از دفتر سپیده دم نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۵۹ شماره ثبت ۴۷۳۸۴
بازدید : ۴۶۳ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر یاسر رییسوند(پاییز)
آخرین اشعار ناب یاسر رییسوند(پاییز)
|
در حصار محصور
تقدیر،
نوشته،
قلم ی و کمی نگاشتن
لیکن؛
رهایی دشوار
دستنوشته ها را با دست نوشتن
در قفس زیستن تاب نیاوردن
در پی آه یی و سودایی،
آزاد و رها
زندگی و عشق را جوییدن،
بوئیدن،
قلب ی دلیر ازبرای جستن و رهیدن..
دلیر و پر جسارت...
میبندد تقدیر را دست...
پای در بند گرچه باشد...
دل را در بند کردن محال ..
آری،
رهایی همراه ش آه ییست
پر گدازش و پر شور
که میگدازد نرده های خشک و بیروح قفس
و عشق و جوانه
روئیدن
از نو
پر نور و باشکوه تر از هر جلوه گری
آغوش را میگستراند
ازبرای رهایی و رستن...
آغاز باشکوه ضیافتهای هرلحظه ی عشق
برای گل م
یاسر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودددددد
زیبا بود