جمعه ۲۵ آبان
بعد او قصه ما مامن بیرنگی هاست شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۸:۰۲ شماره ثبت ۴۷۲۴۳
بازدید : ۵۷۸ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
اسب رهوار مرا از نفس انداخته اند
کاروانی ز طنین جرس انداخته اند
/
بعد او قصه ما ماًمن بیرنگی هاست
قصه گویی که به قعر ارس انداخته اند
/
دست ناقابلگی بین که به یلدای سکوت
شاعری دستخوش ترس پس انداخته اند
/
حفظ ظاهر بنمودند و سپس هُل دادند
مصلحت گونه گرفته ، سپس انداخته اند
/
نفس ققنوس ادب را همه پًر سوخته اند
عرش سیمرغ به چنگ مگس انداخته اند
/
سنگری نیست که جانی به پناهی بکشد
تا سپر دورتر از دسترس انداخته اند
/
چه بگوید؟چه بخواند؟چه بنالد؟ایدوست
شاعری که قلمش در قفس انداخته اند
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.