جمعه ۲ آذر
قائم آل محمّد (عج) شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۶ شماره ثبت ۴۷۱۵۷
بازدید : ۴۰۷ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
تقدیم به ساحت مقدّس قائم آل محمّد
حضرت صاحب الزّمان (عج)وبی بی بزرگوار
ایشان حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها
نادیده دل سپردم و دیوانه ات شدم
محتاج یک نگاه صمیمانه ات شدم
من می نخورده ام رخ ساقی ندیده ام
ناخورده مست باده و پیمانه ات شدم
ای صاحب دقایق پنهان و آشکار
بی ادعا خراب در خانه ات شدم
ای قائم یگانهء موعود شیعیان
من پایبند پند حکیمانه ات شدم
ای فاطمه فرشتهء درد آشنای حق
دل بیقرار یوسف دردانه ات شدم
یارب سپاس مرغ دلم آشیان گرفت
من مفتخر به لطف کریمانه ات شدم
جلال پورسلیمانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.