سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 3 مهر 1403
    21 ربيع الأول 1446
      Tuesday 24 Sep 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        سه شنبه ۳ مهر

        به حجم تنهایی آدم

        شعری از

        بهزاد چهارتنگی ( خاموش )

        از دفتر شعرناب نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۰۵:۲۲ شماره ثبت ۴۷۱۱
          بازدید : ۶۴۷   |    نظرات : ۱۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تقدیم به زهرا سمیعی عزیز


        دیر شده !!!

        ومن ؛

        باید از سکوت اینهمه پنجره

        اینهمه جاده ی بی نشان

        راهی ؛

        چراغی ؛

        و شاید ردّی از گام های دور در باد رفته و

        نگاه ساده ی سالهای بی قراری و اندوهم را

        که در سکوت کوچه باد با خود برد

        به تلنگری دوباره بازیابم .

        با توام !!!

        ای بغض مانده در اینهمه گلوی تر

        مرا به استجابت رکعتی گریه

        در این واپسین دقیقه های سکوت

        دعوت کن !

        مرا که از قبیله ی روشن آسمان

        بی نصیبم و

        جز این سکوت غم آلود

        و چند ستاره ی خاموش .

        ها . . .

        با خودم حرف می زنم ؛

        هیوا !

        حالا در این ناکجای پرشتاب ثانیه سالهاست،

        که هیچ (( نیلوفری)) به گل نرسیده است .

        و من ؛

        به حجم تنهایی آدم گریسته ام ؛

        سال ها .

        و در

        .

        .

        .
                                    بهزاد چهارتنگی ( خاموش )

                                از مجموعه شعر : ( هیوا در باد )

                               سروده شده در شهرکرد90/5/25
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        2