دوشنبه ۵ آذر
ویرانی شعری از زینب روزبهانی فر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۰۳ شماره ثبت ۴۷۰۶۵
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر زینب روزبهانی فر
آخرین اشعار ناب زینب روزبهانی فر
|
هر آن کس جز تو تصویری به قاب دل نمی بیند
ندیدن جز تو را آن قدرها مشکل نمی بیند
به زهرش میهمان کن خنده وقتی بر لبخت باشد
که عاشق در پس دلجویی ات قاتل نمی بیند
چه مهتابی به پا کردی که شب در حیرت رویت
به هر چشمی ببیند ماه را کامل نمی بیند
گذشتی مثل عطر تند تاکستانی از این خاک
که بعد از آن زمین دیگر به خود عاقل نمی بیند
جنون با عشق همدست است در توفان ویرانی
که در ویرانگری کس این دو را کاهل نمی بیند
پس از توفان چه سودی ساحل این کشتی ویران را
به جز در گل نشستن خیری از ساحل نمی بیند
گذار چشمت از بس دیر می افتد به سویم که
دلم را پایش پا جز مرغکی بسمل نمی بیند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به جز در گل نشستن خیری از ساحل نمی بیند
درودهااااااااااا
بسیار زیبا بود
♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.• *•♪ღ♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•*
♪ღ♪میلاد مهدی(عج)، تصنیف سرخ ترانه های انتظار،
بر عموم مسلمین جهان مبارک باد
*•♪ღ♪*•.¸¸¸.•*¨¨*•.¸¸¸.• *•♪¸.•*¨¨*•.¸¸¸.•*•♪ღ♪•«