جمعه ۲ آذر
بدون تو شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۳۲ شماره ثبت ۴۶۶۹۷
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۷۴
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
.
چقدر حالم بده وقتی
نبینم روی ماهت رو
چقدر حس میکنم تنهام
تا میگیری نگاهت رو
نمیدونم چرا امروز
چشات غمگین تر از قبله
روی لبهات چی میریزی؟
برام شیرین تر از قبله
به ریشه های این دوری
یه روزی میزنم تیشه
با این که عشق تو انگار
داره هر روز کم میشه
نگاه سرد و یخ بستت
به قلبم میزنه آتیش
نداری دوستم دیگه
نمیشه قلب من حالیش
از اون راهی که رفتی تو
هنوز چشم بر نمیدارم
محاله این محاله که
از عشقت دست بر دارم
تموم لحظه هام مثل
غروب جمعه دلگیره
دلم خستس دلم تنهاس
نفس هام بی تو میگیره
میدونم باورش سخته
ولی دنیام زمستونه
یه روزی از همین روزا
میمیرم کنج این خونه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.