جمعه ۲ آذر
عطر مریم شعری از اعظم قانع
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۴۲۶۰۵
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۸۱
|
آخرین اشعار ناب اعظم قانع
|
سهم هر روز شبم در ماه دی غم میشود
رد پر مهر نگاهت از زمین کم میشود
میروی تا ماه چشمان خدا تا آسمان...
میروی دنیا برای من جهنم میشود..
زخم تنهای نگاه خسته ام را کس ندید
همدم شب های من آه دمادم میشود .
بعد تو گلدان شکست، آیینه دق کرد ومرد
عصر یکشنبه وجودم غرق یک آشوب مبهم میشود
شانه های خسته ی تو تکیه گاهی امن بود
میروی طاق زمین از دوریت خم میشود
عطر مریم در حباب بی کسی محبوس شد
زندگی در این قفس مرگ مسلم میشود
چشم را میبندم و این زخم سر وا میکند
ترکش داغ زمان بر سینه محکم میشود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.