شنبه ۳ آذر
انتظار شعری از هوشنگ زاهدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۰:۰۱ شماره ثبت ۴۶۵۶۴
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب هوشنگ زاهدی
|
چندیست صبا آمد بی دلبرِ جانانم
کوشور وشعف دیگردرفصلِ بهارانم
گردیده جهان پُرگل سرمست و بسی خرّم
یکدانه گلم نا مَد این گونه پریشانم
از سرخیِ چشمانم دربُهت چرا باید
کاین خونِ دلم باشد دردیده چوبارانم
دربستری از سرما این طایرِدل گوید
گویی نرسد آخر احوالِ زمستانم
من شاخه گلی دیدم میگفت زگلزاری
پابند منم بلبل در وعده و پیمانم
دروصل نیاسودم بس جورِزمان دیدم
ازعشقِ تو اکنون من سرگشتۀ بستانم
معشوق که سوزانَد ازهجر مرا هردَم
قابل نَبُوَد جانم چون شمع به نقصانم
دریادِصنم هرشب چون زاهدیِ بیدل
هر نامۀ او خوانم با عشق ز قرآنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سروده زیبایی را هدیه آوردید