شنبه ۳ آذر
سیمای عدالت شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۳:۲۹ شماره ثبت ۴۶۵۵۱
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
[سیمای عدالت]
علی بوَد دوایِ ، دردِ ستمدیدگان
پناهِ دردمندان ، یارِشکسته دلان
موهبتِ الهی ، هدیه ی آسمانــی
فداییِ عدالت ، کُشته ی راه ایمان
مردِ حقیقت علی، فتوّتش بیمثـال
بوترابش بخوان، جایگهش آسمان
داری اگرمشکلی،چاره ی کار ندانی
فقط بگو یاعلی،مکُن دلت پریشان
نام علی بی وضو ، نبرد نبیِ اکرم
سیمایِ نورانیش، بود معنی قران
موج زنَد شراره، سینه عاشقان را
داشتن حبّ او، نباشد هرگـز آسان
برقِ ذلفقاریش ، حجّت پروردگــار
ولایتش بحق و ، عدالتش بِمیــزان
ببین عدل علی را،کُلّ جهانش دهند
نگیرد از راه زور، دانه زکام مـوران
دُری چنین نهفته ، بخاکِ پاکِ نجـف
خاک بخود ببالد ، فخر کند آسمــان
شده فدایِ عدلش،مولود کعبه حیدر
شکافتن سرش را، نامردم کوفیــان
دربستر خطر گر ، خفت بجای نبــی
با این عمل پیامی ،داد به دلدادگـان
دل را اگر بِبازی ،جان ارزشی ندارد
باید شود فدایی ، عاشق براه جانان
(حبیب)شود نصیبت،زیارت مرقدش
باآب دیده شویی، مزارشاه مـردان
۱۳٨۷پاییز این شعر را درمدح علی ع سرودم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز
یا علی مددی