پنجشنبه ۱ آذر
صاف و ساده شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۷:۵۴ شماره ثبت ۴۶۴۲۵
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
ز خون دیده بیت غزل را ستاده نوشتم
هر آنچه بود به دل صاف و ساده نوشتم
ز ترس اینکه کنی ترک من شوم تنها
میان بودن و مردن زیاده نوشتم
ز سیر خویش گذشتم در آسمان امشب
اسیر سیر نگشتم پیاده نوشتم
دو عکس حلقه به دستی که مانده بود از تو
یکی به راست دگر در چپم نهاده نوشتم
ز آبشار موی تو یک تارِ رنگ شده
هنوز روی بالشِمان هم فتاده نوشتم
از آن متانت و از آن جمال بی مانند
از آنچه حسن خدا با تو داده نوشتم
هوای خانه ی دل بس گرفته بودم سخت
دریچه دل خود را کمی گشاده نوشتم
ز روزگار نگفتم قلم روان نی بود
مثال ِ خود روئی در پیچ جاده نوشتم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.