هزار و یک ترانه
دفتر هفتم: اشعار آیینی
نام ترانه: عدل ه علی رو قاطی- عدل ها نکن
با یادی از شعر/ شاه شاهان / اثر جناب حمید رضا کشیتی و در پاسخ و مشاعره شعر ایشان و با یادی از زنده یا د مرحوم آقاسی
**
عدل ه علی رو قاطی- عدل ها نکن
خوب ه علی را قاطی بدها نکن
دست ه علی رو قاطی دستها نکن
نام ه علی رو قاطی نام ها نکن
**
مهر ه علی رو قاطی مهرها نکن
اشک ه علی رو قاطی اشک ها نکن
چشم ه علی رو قاطی چشم ها نکن
بحث علی رو قاطی بحث ها نکن
**
نام علی رو قاطی نام ها نکن
شور علی رو قاطی شورها نکن
جام علی رو قاطی جام ها نکن
سوز علی رو قاطی سوزها نکن
**
آیین ه علی قاطی آیین ها نکن
مرد علی رو قاطی مردها نکن
آیین خموش و خموشی پیشه کن
عشق علی رو قاطی عشق هانکن
**
یاد ه علی رو قاطی یاد ها نکن
رسم علی رو قاطی رسم ها نکن
مدح علی رو قاطی مدح ها نکن
وصف علی رو قاطی وصف هانکن
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/1/26- بداهه- ناتمام- مشاعره