سه شنبه ۲۹ آبان
آنقَدَر بت کردهام در دین و ایمانم تورا شعری از حسن درویشی (درویش)
از دفتر دفتر غزلهای درویش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۵۸ شماره ثبت ۴۶۰۲۳
بازدید : ۴۲۴ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حسن درویشی (درویش)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (درویش)
|
آنقَدَر بت کردهام در دین و ایمانم تورا
عاقبت باید من از بیگانه بستانم تورا
غصه دارد قصه روی و لب و آغوش و مو
آنچنان دوری که من افسانه میدانم تورا
شرحِ حالِ زارِ ساحل موجِ گیسوهای توست
کاش میشد لحظه ای آرام بنشانم تورا
گوشه چشم شما پروانهها را میکُشد
گوش کن! شمعم کهساقینامهمیخوانم تورا
بوی رفتن میدهی،احساس غربت میکنم
یا تو از من فارغی ، یا من نمیدانم تورا
حسن درویشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست