شنبه ۲۶ آبان
چه فرقی داشت بیشتر عاشقت میشدم یا نه؟ ! شعری از علی حاتمیان
از دفتر سلام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۲۲:۰۶ شماره ثبت ۴۵۳۳۶
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی حاتمیان
|
چه فرقی داشت بیشتر عاشقت میشدم یا نه؟
وقتی زمانه تو را برایم خط زده بود...
ساعت ها تو را هر ثانیه بیادم آوردند
و کفش هایی که تنها مسیر تو را رهسپارم کردند...
اما چه سود؟
دنیای تو غرق بود در هوایی از جنس هوس
و تمام شده بودم تو را قبل از رسیدن به دلت...
عقربه تو را نیشم میزد
با جهش هر ثانیه بر فکرم
و قلب مرا اعدام میکرد
با طغیان یادت در ذهنم...
سکوت بودم و از خودم تو را کم داشتم
و فریاد میکشیدم تو را در لا به لای افکارم...
اگر می باریدم تو را هر روز لای دفتر خاطرات؛
زیرا "دل کندن" هنری بود که من فاقدش بودم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار جالب و زیباست