يکشنبه ۲۷ آبان
تکرار شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۲۰ شماره ثبت ۴۵۱۴۹
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
گفتم زمان ، از سر غمت را می پراند
تابوی از تو خواندنم را ، می شکاند
اما هنوز از عشق مستم ، داد و بیداد
آن شاه کِی این بنده را وا می رهاند
با اینکه عقلم نام و یادت کرده ممنوع
دل با امید از هر خبر ، جز تو نخواند
چون سرفه های داغِ مردِ شیمیایی
بغضی گلویم را به آتش ، می کشاند
از سدِّ چشمم قطره قطره سیل آید
طاقت ، برای پتروُسِ پلکم ، نماند
صد بارِ دیگر می کنم تَکرار ، این دل
در انتخابش ، جز تو نامی را ، نداند
هر چند چون پای دلم لنگ است وزنش
ای کاش شعرم را کسی دستت رساند
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خواهر گرامی بسیار سپاسگزارم که آمدید و خواندید لطف فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ای کاش شعرم را کسی دستت رساند
درود برادرخوبم
بسیارزیبا بود
احسنت