يکشنبه ۲۷ آبان
رَستم دگر از دام من شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۴۴۹۴۸
بازدید : ۴۲۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
ای ذکر تو شفای من ، ای نام تو دوای من
ای یاد تو دعای من ، ای مقصد و معبود من
ای ذوالجلال با عطا ، هر شب منم دست به دعا
ای با وفای بی ریا، تو حل نما مشکل من
ای مالک روز جزا ، حمد و ثنا تو را سزا
قهرت بود روز عزا ، ای ستار العیوب من
ای صاحب ارض و سما ، ای ملجا خوف و رجا
به شش تن اهل کسا ، دستم بگیر محبوب من
باغ دلم آذین کنم ، از دل غمم بیرون کنم
مهرت به دل افزون کنم ، جانا توئی بهار من
مستم ولی از جام تو ، هستم دگر بر بام تو
بستم دلم بر نام تو ، رَستم دگر از دام من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
غمگین وزیبا بود