يکشنبه ۲۷ آبان
گُلرُخ زیبا شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ۱۴:۱۰ شماره ثبت ۵۸۸۴۵
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
اي گلرخ زيباي من ،واي مونس شبهاي من
جاي تو در قلب من ،بگو کجاست جاي من
خسته دل از روزگار،نيست مرا هيچ قرار
چون بُته خاري بيقرار،مجنونم، اي ليلاي من
دل در خيال روي تو ،مي کِشَدَم به سوي تو
چله نشسته کوي تو،اي بهترين ماواي من
دل عاشقانه مي بري،دل شکسته مي خري
جانا تو خود سوداگري،اي بهترين سوداي من
از عشق تو شيدا شدم ، من گم.بُدم، پيدا شدم
ديوانه و، رسوا شدم ، اي دلبر، زيباي من
مفر صید محمدی (هاوار)
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ها بر شما استاد عزیز شاعره گرامی گشسبانو سپاس بیکران از حضور سر شار از مهر شما پاینده وتابنده باشید بمهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.