دوشنبه ۲۸ آبان
خانه یِ عشق شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۴۴۷۹۵
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
باز دلبر٬ بارِ دیگر٬سینه ام را شادکرد
باتبسم در دلمشور و شعفایجادکرد
دروجودمجایْبهرِعشـــقِمهرویاننبود
خندهیِشیرینِ او٬ماراچنانفرهادکرد
کارِدنیـــالَنگمیشدگرکهمُشتیدلنبود
باهنـرمندی ٬دلاز هرغصهای آزادکرد
تاابد پاینده گشتو ماندنیبالطفِاو
خانهیِعشقیکه آنزیبــایِمنبنیادکرد
فکروذِکرمشدشکارِآنغزالِخوشمرام
صید را با مِهرِخود٬همخــانهیِصیادکرد
سینهعاریاز محبتبود ٬ خالیو خراب
خانهیِ ویــــــــرانِ دل را ٬ دلبـرم آباد کرد
همچولیلازد سبویِغصههایمراشکست
اینچنین٬مارا چنان٬مجنونِمادرزادکرد
هیچ کمبودی نباشد در دلِ حامی ٬دگر
بی نیاز او جانِ ما را٬ در همهْ ابعادکرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست