يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
- "هفت"
- هزار قِصه میشود نِوشت زِ رُخ تا به پای تو
- کُنم خلاصه این سخن تمامِ شعر برای تو
- چه نکته ها و نغمه ها که گفته ام برای تو
- چه خوشتر اینکه بشنوم به نغمه ای نوای تو
- تمامِ بود و بودنم تویی و من فدای تو
- به هر کجا نظر کنم سراب و سر سرای تو
- نفس که روح ِ تَن بُود رسیده از هوای تو
- کجا روم؟ کجا روم؟ چو کوه و دشت ستای تو
- بریز دوباره پُر شَوم غَزل شَوم به پای تو
- سزد که سازم این سکوت چه دانم از سزای تو
- اگر غزل نوشته ام که گویم از عَطای تو
- چه خواهم این حُضور تن نَدارم این قبای تو
- به جِلوه ای نَظَر کُنم تَمامِ جَلَ جَلای تو
- تمامِ آنچه دیده ام نَمایی از نَمای تو
- آرش غفاری درویش 25 بهمن 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.