دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
سهمِ ما از زندگی تنها عـذابی بودوبَس
قسمتِماروزوشب٬حالِخرابیبودوبس
رنگِ رخسارهْ نشانِ رازهایِ سینهْنیست
صورتِ سرخِ همهْ پشتِ نقـابیبودوبس
دردِ مَردُم٬ دوستان٬ دیگر امانم را بُرید
جایِ آرامشْ دلِ پُر اضطـرابی بودوبس
هرکَسیرا هرکجا دیدم دلش پُر دردبود
کاش ما را ٬غیرِ دنیا٬ انتخابی بودوبس
شادمانی مُرده دردل هایِمَـردُم٬ایدریغ
همچنانفصلِخزان٬ماراشبـابیبودوبس
مردمانهریکبهنوعیغمزده٬پُرمشکلات
خانـــهها جایِ سراسر التهــــابی بودوبس
گشته کشتاروجنایت عادتِ یک عده ای
بهرشان دنیافقط یک منجلابیبودوبس
سینهْپُررنگوریا٬دستانسراسرغرقِخون
کاش ما را در جهـان کارِ ثوابی بود وبس
مرگ شیــرین تر بُوَد از زندگی بی عاطفه
در جهان ٬ ما را نیـازِ استجابی بود وبس
کاش تا آیدنَفَس ٬روشن شَوَد چشمِ همه
بهرِ ما کافی ٬ ظهـــــــورِ آفتـــــابی بود وبس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و شورانگیز
مبین مشکلات جامعه