دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
الهی سنگ قبرم کی نشانی
به پایش جوی آبی هم کشانی
درونم آتشیست دانم که دانی
مبادیکدم مراازخود برانی
شده دل عاشق عشق خدایی
وگرنامش بری گویند چرایی
الهی صاحب ارض وسمایی
شرابم ده شراب آشنایی
الهی ساحل امن وصفایی
به طوفان بلا دل مبتلایی
الهی این سرا هم آن سرایی
درون کعبه ی جانم فغانی
الهی خالق مشگل گشایی
علی راوقت مرگ برمن نمایی
الهی شهد شیرین گلایی
زپستی پست ترم ازهر زمانی
الهی خسته وپیرم ندانی
شود آیا اجل برمن رسانی
الهی مانده وتنهام کجایی
میان مرزکفرم کی میایی
الهی هم دوایی هم بلایی
پناها خوانمت هردم نهانی
اگرجنت بری دوزخ کرایی
بزن مطرب نوای نی نوایی
نمازآخرمردخزانی
باتقدیم احترام به محضر شریف شما
خوبان شعر ناب حقیر بهاءاالدین داودپور(بامداد)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.