جمعه ۲ آذر
دلم براي توهرشب بهانه مي گيرد شعری از زهرا ضیایی(روح الغزل)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۴۹ شماره ثبت ۴۴۲۶۹
بازدید : ۷۳۸ | نظرات : ۷۶
|
دفاتر شعر زهرا ضیایی(روح الغزل)
آخرین اشعار ناب زهرا ضیایی(روح الغزل)
|
دلم برای تو هرشب بهانه می گیرد
چه حس و حال عجیبی شبانه می گیرد
تورا به اسم قشنگت همین که می نامم
ببين دلم، دل تنگم بهانه می گیرد
سپاه قلب غریبم اگر چه بازنده است
ولی به حرمت چشمت خزانه می گیرد
هجوم وحشی عشق و نگاه بی باکم
تو را برای رسیدن نشانه می گیرد
برای مرز خیال تو آرش اوردم
چرا که فاصله تاب از زمانه می گیرد
به لطف عشق تو مثل بنان ،الهه ی ناز
قلم به طبع ضعیفم ترانه می گیرد
میان کوچه ی شعرم همیشه عطر تنت
برای سبز خیالم جوانه می گیرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.