پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« طغیانِ حوازاده هایِ بی هوا »
ــــ اقلیما مرغِ مقلد !
" قفلبندِ قرنطینِ اسیر"
بکن ریشه یِ زنجیر
این قومِ خالی بندِ عتیق
آیینه مقابلند وُ
مغبونْ به خویشْ ؛
حقیقت ...
آن گلِ رویاست
که تو به منقار داری .
« چترهای بی سایه »
من به خویشاوندیِ باران نزدیکم
چترِ پلک هایت را نبند
رَش می زنم تمامِ تنت را
تو از ساقِ پایِ گندم
و نه دیگر از دامنِ من
به معراج می روی
|
|