يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
تو حسینی و حسینیه غمها داری/
بین گودال بلا زینب کبری داری/
لحظه تشنگی و خشکی لبهای علی/
خاطرت جمع که تو حضرت سقا داری/
بی پدرها همگی دور و برت ریخته اند/
غافل از اینکه در آن بین تو بابا داری/
گرچه تنهایی و دشمن همه جا خیمه زده/
لشکری از بدن اکبر لیلا داری/
و اگر کام تو را شمر و عمر تلخ کنند/
مشکلی نیست تو یک قاسم احلی داری/
شاعر مصرع بی مثل چه زیبا گفته:/
"آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری"/
من بی شرم سوالی به سرم افتاده:/
که میان حرمت قدر سگی جا داری؟/
..................................................................
علی رفیعی وردنجانی #پریش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرادرخوبم
راستش شعرزیبا شروع شده بود
اما من کمی مخالفم با زبان شعر وبخصوص بیت آخر
انگارنتونستین منظورتونو رو درست برسونین
واین بیت حتی توهین هم محسوب میشه به ساحت امام حسین والبته مطمانم عمدی نبوده ...........
نمی دونم نظرمن اینه
بقیه دوستان رونمی دونم چه نظری دارن
وبا اجازه تون چون اجازه ی نقد دادین مخصوصن تیک نقد می زنم
تا نظر بقیه روهم بپرسم
امیدوارم که جسارتم روببخشید اما کمی ذهنم درگیر این بیت آخریه
اگه به نظرم این واژه ی سگ نباشه بهتره
خیلی بده وبارمعنایی بقیه شعر رو اورده پایین و
درست نیست