جمعه ۱۸ آبان
من اگر کودک شوم باز دوباره شعری از حمیدرضا خزایی
از دفتر آدم و حوا نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ۰۱:۱۶ شماره ثبت ۴۳۳۰۸
بازدید : ۵۱۷ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضا خزایی
|
من اگر کودک شوم باز دوباره
میدوم کوچه به کوچه
میدوم اینبار تا مرز ستاره
و برایت میزنم تار اینبار
من اگر کودک شوم باز دوباره
چشم بر بازیه دنیا مینهم
و زمان را زیر لب زمزمه گویم تا ابد
تازمانی که شود باز به رویت نگهم بازدوباره
سوی بام خانه بی دلهره افتادن
سمت آن متروکه بی دلهره پرواز میرفتم
من اگر کودک شوم باز دوباره
میشدم عاشق دختر بچه همبازیم
میگرفتم دستش
و برایش میسرودم شعری
شعری از جنس نگاهش
و رها میکردم
کرکس مغلطه را
از قفس اندیشه اش
من اگر کودک شوم باز دوباره
راز این..............
راستی!
میشود کودک شوم باز دوباره؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.