جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
1-سی مین روی زمین است
پایم را که بر داشتم
چهل و مین روز ...
موی سیمین سپید گشت /
2-موج نو
این گذران سپید
مثنوی هزار بیت بحر طویل اقیانوس کدامین غزل است؟
3-شب گذشت
و
روز نیامد
شاید آفتاب را گروگان گرفته باشند/
4-پزشکی قانونی
علت مرگ پلنگ مست را
خوردن قرص شب چهاردهم تشخیص داد
5-روی لب صاف دشنه ی این
کوه
مرغابی پر گشود
و
چاله ها
جنگل را
به خانه ی بهار دعوت کرد
6-گورکن پیر دندان طلای قبرستان ده ما
میداند که جرم جعل، امری مقید نیست
مطلق خدای خالق نسبیت و تشکیک و شک است
گور وامانده ی سرد نمور سه در چهار شهر ما
بدرد هیچ فیلسوفی نمیخورد
7-در کوره راهی کور
از کوره در رفتم
و
در کوره ی داغ جهالت درافتادم
این بود قصه ی عشق من
و
دختر صف بسته ی آن شهر شلوغ...
عیسی نصراللهی آذر94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.