شنبه ۳ آذر
آخر طومار شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مرداد ۱۳۹۰ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۴۲۹۷
بازدید : ۸۳۲ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
دایره عشق را ، حسن تو پرگار شد شوق جهان را گرفت ، خوبی گل خوار شد
شمس چو تابنده شد ، سایه پراکنده شد عشق فزاینده شد ، عشوه پدیدار شد
شوق به غم پنجه کرد ، ماه قدم رنجه کرد دل پی دیدار او ، بر در و دیوار شد
داعیه ات در گرفت ، مدعی از سر گرفت حسن تو چون سر رسید ، داعیه بسیار شد
پای طلب وارهید ، از گـِل یأس و امید همتم از جا جهید ، عربده بیدار شد
زلف تو چون شانه شد ، دشت گل افشانه شد سینه فراخی نمود ، رخ همه دیدار شد
در بر ِ ما یار شد ، قافیه بیدار شد آخر هجران رسید ، دلشده تیمار شد
موسم وصلش رسید ، عشق به اهلش رسید سخت به سهلش رسید ، آخر طومار شد
دوستان عزیز بر من ببخشایید.این شعر که از محبوب ترین اشعار نزد خودم است باز از دفتر شعرم در آخرین هک سایت پاک شد و پس از قرار دادنش در سایت دوباره ظرف چند ساعت پاک شد.از تکراری بودن آن عذر می خواهم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.