يکشنبه ۴ آذر
درکمند گل نبود شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۴۲۹۴۹
بازدید : ۳۰۹ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
پیش از این زلف نگارم در کمند گل نبود
دردمندی داشت اما دردمند گل نبود
بنده تعریفی که از او کرده گل فهمیده ام
خنده هایش آنقدرها هم پسند گل نبود
شهد شیرینی که از لبهای نازش می چکید
قدر تاثیرش به قدر نیشخند گل نبود
حرف من این است اگر بد گفته ام باور مکن
سر وبود اما دقیقن پای بند گل نبود
میل کندو داشت در باغ بهار گل ولی
قند شیرین لبش مانند قند گل نبود
در تنور سینه اش دلهای گلها شد کباب
آذرخش دامنش یاد سمند گل نبود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.