يکشنبه ۴ آذر
عشق یک طرفه شعری از شمیلا شهرابی
از دفتر عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۲ شماره ثبت ۴۲۸۴۵
بازدید : ۴۲۸ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب شمیلا شهرابی
|
من تمام زنانگیم را
بافتم یکی زیر ،یکی رو
ژاکتی از کلاف سر درگم دل
میل زدم هر بار که تو را به تصویر کشیدم
در رویا
من تمام زنانگیم را ،تمام زنانگیم را
بگذار کمی فکر کنم
یادم آمد تمام زنانگیم را
چه میخواستم، بگویم باز
یادم رفت !!!!
بگذریم ،من تمام زنانگیم را
مردانه پای عشقی
یکطرفه،
علف هرز
زیر پایم
گل کاشتم
چی شد؟؟؟
سبز،کاشت، افتاد!!!
اه ،بازهم نشد ،یادم رفت
مگر نام تو،چشم تو،عشق تو میگذار
من از خودم بنویسم
بیچاره من
تمام زناگیم را حل شدم در
توووووووووووو
آری
تو،عشق یکطرفه
دور از دسترس من
زن عاشق ترین مظلومه ی همیشه تنها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.