جمعه ۲ آذر
هایکو شعری از سید یاسر رضوی
از دفتر صدای سکوت نوع شعر هایکو
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۴۲۸۳۱
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سید یاسر رضوی
|
من
با یک مصرع
'رفتنت'
تمام شد....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.