جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر جابر حیدری فرد (سروش)
آخرین اشعار ناب جابر حیدری فرد (سروش)
|
در دل دریا دلان دارد دم دیرین شهید
شاهد شهر شهادت شربت شیرین شهید
معنی ماوای مردان مالف مردانگی
ایت اسلام واستحکام این ایین شهید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.