بنام نگارگرعشق...................
...................................................................
بُگـــــذارکـــه درخــاطـــــره هــــــا،زنده بمانیم
درچشــــــمِ دل و حنجـــــره هــــا،زنده بمانیم
در دیـــــده ی هر،رَهگـــــذراز،کوچـــــه ی ایّام
درقـــــابِ خوشِ پنجــــــره هـــــــا،زنده بمانیم
درمَتنِ غــــــزلهـــــایِ خوشِ عشق،نِشینـــیم
دورارهمــــــه ی ناسِــــــره هــــــا،زنده بمانیم
دردایــــره ی عشــــق،ســــــماعی بنمــــاییم
درچَــــرخِشِ این،فِـــرفِـــره هــــــا،زنده بمانیم
هرکُنــــــگره ی عرشِِ خُـــدا،جـای من وتوست
بـاتِکیــــــه بَرین ،کُنـــــــگره هــــــازنـده بمانیم
نقّــــــاشِ اَزل،منظـــــره خوش می کِشـــدامّا
ایــــکاش دَرین منظـــــــره هــــــا،زنده بمانیم
عیسی شَدن وعصمتِ مریم،که خدایی ست
با عشـــــق بَرین باکـــــره هـــــا،زنـده بمانیم
درگورشُـــــدن یانشُـــدن،مُشــــکلِ مـانیست
بی مســــــئله ی مقبـــره هــــا،زنـده بمانیم
(دیوانه)که دلبســـــته ی صبــــرست و،توّکُل*
ایــــــکاش که بی دلهُــــره هــــا،زنـده بمانیم
..................................................................
4 1 / 1 / 4 9 (دیوانه)
..............................
* اَلَّذینَ صَبَروا وَعَلی رَبِّهِم یَتوّکَلو ن..(نحل آیه 2 4 )