شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر مهدی کیانی (شایق)
آخرین اشعار ناب مهدی کیانی (شایق)
|
بیست و پنجم ز ماه آبان شد
روز ایثار اصفهانی ها
ثبت شد بر جریده ی تاریخ
آن همه عشق و جانفشانی ها
تا که در شهر آن خبر پیچید
شور در بین مردمان افتاد
بدرقه پیکر شهیدان شد
هم به تعداد سیصد و هفتاد
در همان روز خاطره انگیز
سوی جبهه شدند باز اعزام
ایستاده به پای کار وطن
دشمن از عزم و رزم شان ناکام
تا قیامت شد این همه ایثار
ماندگار و همیشه پابرجا
اصفهان را هزار بار احسنت
صد هزاران درود بر شهدا
شُهره بوده ز روزگار قدیم
اصفهان شهر دانش و فرهنگ
شهر آلاله های سرخ عشق
گشت دوران هشت ساله ی جنگ
خطه ی عالمان دین خدا
شاعران و دلاوران وطن
می کند افتخار شایق، چون
که یکی زاهل این دیارم من
✍به قلم شایق
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.