گل گم شده
گلم گم شد نمیدانم کجا هست
دلم در هجر او سخت مبتلا هست
یکی گوید مکانش کعبه باشد
یکی گوید هم اکنون کربلا هست
چنان خورشید باشد در پس ابر
شعاع نور او روشن نما هست
خوش آن هدهد خبر آرد برایم
بمن گوید سلیمانم کجا هست
مقام یاورانش چون سلیمان
سلیمانها برایش جا فدا هست
سلیمان گر شود اورا غلامی
غلامی را مقامی پادشا هست
در آن مجلس که مشتاقند اورا
اگر اخلاص باشد بی ریا هست
مقامش هم در آن مجلس بیاید
وجودش صدر مجلس پر بها هست
ملایک درب آن مجلس نشینند
ملایک درب مجلس را سزا هست
جهان از یمن او گشته پدیدار
بدان او حجتی را از خدا هست
خداوند گفته است این ادٌعارا
که گفتار خدا وقت کسا هست
همین گفتاررا جبریل آورد
کسارا پیکی از سوی خدا هست
دل من عشق اورا شد خریدار
خریداران او در دل صفا هست
بده عشقش همیشه در دلت جای
دلی با عشق او ایزد نما هست
هر آنکس منکراست شخصٌیت او
همیشه دردلش صد نا لها هست
رفیقان گفته اند جمعه میاید
کدامین جمعه آید ؟ باخدا هست
جهان سرشار میگردد زهر جور
همان وقت است او پخش صفا هست
اگر بادشمنان کرده مدارا
تعجب نیست ، او پور مرتضی هست
شنیدم در ملاقاتی که فرمود
ظهور او نیاز مند دعا هست
دل گمنام غرق از عشق او هست
که عشق او به دلها هم بقا هست
جمعه ششم آذر نود چهار.