سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی( تیرداد)
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی( تیرداد)
|
آنگاه که درخشید ستاره ی بختم در این ویرانه ی امید
بوف
تسلیم درشت چشم خویش گشت
سایه ی تسنیم جوشش در نوای
ترس
و
آوای کور سایه ی روشن...
زنی ضجه زد
بر
این
سفید و سرخ و سورمه در کشیده رخ عذار بستر روسپی
به ناگاه بوف قصه روی ویرانه
درآن حالات مدهوشش
دوباره راز بسترها و این مردان سردرگم
همین همسان عصر یاوه های ترس...
بوی شاش و انفجار عمر یک باروت
دوباره
زخم بوف و سایه ی امید
دو دستش از پس دیوار
چه میگویم...
دو چنگالش گرفته حاصل این سایه ی تاریک
هزاره...
جنگهای سرد و طولانی
و
سربازی که پیش از جنگ می خواند
دعای روز بارانش /
عیسی نصراللهی تیرداد 94/9/3
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.