يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
بیا از اون لبت بوسه ای بگیرم
روم بالا از قدت میوه ای بچینم
رسم به اون عرش اعلا
سراغ آن دل شیدا را از کی بگیرم
24/9/2009 لندن انگلستان
منتظر نقد های ارزنده شما هم می باشم .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.