جمعه ۲ آذر
رهام کردی شعری از مسعود مالمیر
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۴۲۰۶۹
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مسعود مالمیر
|
فقط گاهی چشام خشکه
تموم روز پر از اشکم
ببین جوری رهام کردی
که حتی از تو برگشتم
تموم ساعتا امشب
منو یاد تو میندازن
تو آهسته داری میری و _
با رفتن نمیسازن
(چیکار کردم که اینجوری
داری تنهام میزاری
میدونم از من و عشقم
یه جورایی تو بیزاری)
داری می بینی حالم رو
ولی میری نمی مونی
من از امروز میمیرم
با اینکه تو نمی دونی
تو که اینو نمی دونی
بدون تو چه حالی ام
تموم درد من اینه
منی که از تو خالی ام
بدون این آخرین حرفه
نرو درکش برام سخته
اگه باشی دلم قرصه
خیال هردومون تخته..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.