جمعه ۲ آذر
دور مشو شعری از هادینژاد کریمی ابوذر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶ شماره ثبت ۴۲۰۵۰
بازدید : ۵۰۲ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر هادینژاد کریمی ابوذر
آخرین اشعار ناب هادینژاد کریمی ابوذر
|
عالمم جز به تمنای تو نیست، دور مشو...
لذتی جز به تماشای تو نیست، دور مشو...
رهسپار پیچ و تاب خم گیسوی توام...
پیچ و تابم بده و لحظه ولی، دور مشو...
مشک عنبر ز نفس های تو مستی دارد...
رازقی جز بوی شیمای تو نیست، دور مشو...
وام داره گوشه چشم تو نفس های من است..
ساقطم کن به نگاه ، نقطه ولی، دور مشو...
دور از آغوشت ثریا میرسد سوز غزل...
مرحمی جز به بغل های تو نیست، دور مشو...
از همینجا این شعرو تقدیم میکنم به همسر مهربانم..○• شیما •○
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.