جمعه ۲ آذر
عشق حقیق شعری از پیمان سلیمی
از دفتر ترانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۵۵ شماره ثبت ۴۲۰۴۹
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پیمان سلیمی
|
غمگینم،وقتی عشقمو تو حال بد میبینم
میمیرم تا عکساشو کنار هم میچینم
دلگیرم،با این ترانه ها یه عمره من درگیرم
تو رفتی و نگاهمو از هم کس میگیرم
حالا دیگه غریبگی برای من یه آشناست
یه آشنا که عمریه از دل تو دور و جداست
چه فرقی داره واسه من حالا دیگه کیه باهات
حالا دیگه این دل من عاشق عشق اون خداست
یه عشقی که خیلی واسم مقدسه
یه عمریه خبر ندارم واسه من همه کسه
حالا دیگه چه فرقی داره واسه من،حالت چشمات
یا که خنده رو لباته یا که غم تویه نگات
دل من حالا شده عاشق عشق اون خدات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.