جمعه ۲ آذر
آهنگ من شعری از پیمان سلیمی
از دفتر یادگار من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۴۳ شماره ثبت ۴۴۲۵۹
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب پیمان سلیمی
|
گم می شم میان آرزوهایم
رنگ می بازن رنگ چشمهایم
دلسرد و خسته از مردم شهر
غمگین از حرفای تلخ مثل زهر
انگار دو رنگی داره عادت میشه
دل ما سوخته است ای زاهد پیشه
گم می شه صداقت در هجوم این رفاقت
رنگی نداره این صداقت در رقابت
حال دل ما رو ندانی ای رفیق
در هر نگاهم کاش میدیدی عشقو دقیق
آهنگ من دروغ نمی گوید
آهنگ من شعر حقیقت رو می سراید
در یک قالب و یک رنگ
سنگین تر از وزن یه سنگ
گم میشم در نگاهش دقایقی
محکوم هستم به جرم عاشقی
جرمی که ندارد حکم اعدامش
ولی من با همین جرمم میرم سمت یه آرامش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام برادرخوبم
زیبا وبا احساس بود