پنجشنبه ۲۴ آبان
جدایی شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۴۲۰۲۵
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
مثال تیغ چاقویی که گردن را نمی فهمد
جدایی زخم ها ی دل بریدن را نمی فهمد
سرت را بر سرم بگذار ای چسبیده بر قلبم
که غیر از لاله کس غم های لادن را نمی فهمد
به هر علمی و تفسیری جدایی حاصلش مرگ ست
پزشکی حکمت وصل تو و من رانمی فهمد
به ابروها تو با سهراب خود بد تا مکن ای دوست
که خنجر اشتباهات تهمتن را نمی فهمد
نشستی روی زانویم گذشتی از من و گفتی
قطاری ریل های راه اهن را نمی فهمد
دلم بستم به دامانی و اما دیر.. فهمیدم
عروس صهیوونی مذهب که دامن را نمی فهمد
من از دیروز گیسوی سیاه عشق دانستم
که بختم معنی فردای روشن را نمی فهمد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.