عاطفۀ لبريز
بسيار رسيديم بدان چيز كه بوديم
بر پوچ رسيديم همان نيز كه بوديم
فردا چه جوابي است به بلبل كه صد افسوس
از گل نسروديم به پاييز كه بو ديم
از خويش تهي شد به دمي عارفِ كامل
در خويش خزيديم به پرهيز كه بوديم
دستي پي ايجاد تفاهم نگشوديم
با فكر خطا فتنه بر انگيز كه بوديم
ديوان عدالت نگشوديم به مظلوم
در وقتِ قضا خنجر خونريز كه بوديم
- تشريف ستم نيست به بالاي عدالت -
تزوير نموديم چو چنگيز كه بوديم !
قانون بشكستتيم از اين نغمۀ قانون
تا صبح درآمن محكمه پرويز كه بوديم
با دستِ دعا چشم اِجابت نگشوديم
با زهد ريا مكرِ سحر خيز كه بوديم
از نفس نرستيم وليكن همۀ عمر
با خلق خدا جمله گلاويز كه بوديم
امروز چه رخ داده كه اينگونه غريبي
ياد آر ازآن عاطفه لبريز كه بوديم
محمد علي جعفريان(عاشق)-20/3/1377
دوستان اگر خدا توفیق بده ظرف سه چهار روز آینده عازم کربلاهستم یاد همتون هستم انشاءالله
دعا کنید با معرفت قسمتم بشه.حلالم کنید.اگر اسائه ادبی ، بی احترامی یا بدی به کسی کردم.التماس دعا