سه شنبه ۱۵ آبان
صلیب دار شعری از یونسی یونس
از دفتر غزلیـــــات 13 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۶:۰۶ شماره ثبت ۴۱۹۵۱
بازدید : ۴۵۲ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب یونسی یونس
|
مـن آن افسونگرِ عاشـق به دل غرقِتمنّـایت
نـگاهم را نمیخوانی شـدم مفتون وشـیدایت؟
کمـــانِ طاقِ ابــرویــت صلیــبِ دارِ گیـسویـت
کشـــیده بــر سرِ دارم دو چشـمانِ فریـبایــت
دل آرامِ دلِ مــایی فــریـــــبایی فــــریـــــبایی
شدم ناقــــوس دارِ عشق و اصحاب کلیسایت
سماطِ چـشمِ جـادویت مسیحِ نافـه ی رویــت
شمــیمِ جان فزا بخــشد مــرا روحِ مسیـحایت
مـرابرده قرارازهوش لبِ سیمین لبِ لب نوش
شـــفای دردِ من باشد لــب از کـــــامِ دلآرایـت
نگاهم را تلاقی کن کمی خود را تو ساقی کن
بده جامی تو بر یونس شراب از چشمِ زیبایت
مَـبرَ مـــا را به بـازاری شَـوِم یعقوبِ کنـــعانی
شَوی پـیـراهنِ یـوسف کـنم در چـاه پـیــدایت
شعر : یونسی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.