يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد جواد شاه بنده
آخرین اشعار ناب محمد جواد شاه بنده
|
بیمارم و از مرهم و درمان خبری نیست
در قامت رنجور من از جان خبری نیست
یوسف شدم و مصر شد آماده به گوشم
افسوس که از جانب کنعان خبری نیست
آرام نشستم،نه که آرامم و راحت
در خلوت مرداب ز طوفان خبری نیست
خشکید گلستان دلم از غم دوریت
در خاک کویر از گل و گلدان خبری نیست
عاشق شده ام هر چه کنم دور زعقل است
در مکتب عشاق ز برهان خبری نیست
درد است رفیقِ دل آغشته به خونم
بر درد دل از نقطه ی پایان خبری نیست
من تشنه ی عشقم، تَرَک افتاده به شعرم
در شهر من از قطره ی باران خبری نیست
هر حرف که آمد به لبم حرف دلم بود
در عشق، ز نیرنگ به قرآن خبری نیست
محمد جواد شاه بنده
مهدیار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.